Hae tästä blogista

keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Niin pieni ja hiljainen

Iines on niin pieni ja hiljainen, että sen voi helposti vahingossa unohtaa. Ainakin kaksi kertaa se on jäänyt vessaan, kun olen sulkenut oven. Sitten vähän ajan päästä olen ihmetellyt missä se on ja huudellut sitä. Ei mitään ääntä, vaikka varmasti se kuulee minut. Sitten kun olen avannut vessan oven, se on istunut oven luona ja tapittanut minua nappisilmillään.

Äsken Iines halusi parvekkeelle ja unohdin sen sinne enintään 10 minuutiksi. Miten olisi edes pieni hau? Ilmoittaisit missä olet, Iines?

3 kommenttia:

  1. Tähän on pakko kertoa tarina pitkäkarvaisesta mäyräkoirasta, joka meillä oli lapsuudenkodissani. Lähdimme kerran porukalla ulkoiluttamaan koiraa metsään, ja lähdimme matkaan siis autolla, koska koti oli keskustassa ja metsä pitkän matkan päässä. Olimme ehtineet ajaa jo hyvän matkaa, kun etupenkiltä kysyttiin, että kai se koira on siellä takana? No ei ollut, me takapenkkiläiset luulimme koiran olevan edessä jalkatilassa! Äkkiä auto takaisin kotipihaan, ja siellähän se mäyris istui ja odotteli kerrostalon alaovella, että mihinkäs lähditte ilman minua. Vieressä oli vilkas autotie, mutta viisas mäykky ei onneksi lähtenyt juoksentelemaan auton perään. Vessaan ja parvekkeelle unohtamiset ovat siis vielä pientä... ;)

    VastaaPoista
  2. Hauska tarina! Onneksi koira oli niin viisas, että jäi kiltisti odottamaan eikä juossut perään. :)

    VastaaPoista
  3. Voi pikku Inkkua! Ihana!

    Meillä Milo on jäänyt muutaman kerran vaatehuoneeseen. Onneks Milo osaa kyllä ilmottaa mutta sillon kun se on sinne vahingos jäänyt, niin se on ollut siellä tyytyväinen että ei oo haitannu vaikka sinne hetkeks onkin jäänyt :D

    Brecin kanssa ei vielä ookaan käynyt näin. :)

    Niin ja kiitos kun valaisit mua tonne kerhon kanssa. Enhän mä tuota muistanut, oon ehkä joskus kuullut siitä että sillon kuuluu siihen.. Hitsit, kun aina se liittyminen on jäänyt. Kyllä mä vielä jossain vaiheessa:) Mutta eihän se haittaa vaikka me ollaan mukana niillä yhteislenkeil yms vaikka ei sinne kuulutakaan...? Mun email on veetu89@jippii.fi niin sinnekin voi laittaa postia jos tarvii :) Ja me mielellään ollaan noilla lenkuroilla mukana, että laita vaan viestiä jos teillä niitä lenkkejä on :)

    VastaaPoista