Hae tästä blogista

perjantai 4. huhtikuuta 2014

Maalle peuroja katsomaan


Arvatkaa mitä? Me lähdetään kuulemma huomenna maalle! Siellä mennään aina haistelemaan peurojen jälkiä ja mulle tehdään kuulemma huomenna verijälkikin! Ja sitten siellä on sellainen uroscollie Manu, jonka kiposta mä käyn välillä syömässä, kun sillä on parempaa ruokaa kuin mulla, ei mitään kuivia nappuloita.

Tänään käytiin koiratanssissa jä mä olin tosi hyvä (niin kuin tietysti aina)! Me opeteltiin kaukoliikkeitä eli sitä miten opitaan tekemään eri liikkeitä kaukana ohjaajasta. Mun piti mennä sellaisen muovitötsän luo ja sain siitä namia. Se oli tosi helppoa ja tiesin heti mitä noi ihmiset multa halusivat. Sitten tein sen vielä eri suunnista ja pelkästään niin, että mulle sanottiin "merkki".

Toissapäivänä mä sain matolääkettä kevään kunniaksi, vaikka en kyllä itse huomannut mitään maukkaan lampaanlihan seasta. Ja eilen kävin oikein kylvyssä, kun turkki oli jo vähän likainen. Nyt se kyllä likaantuu maalla uudestaan, sillä mä aion ainakin tutkia joka paikan!

Kevätterveisin Iines

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti