Hae tästä blogista

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Iines teki sen taas!


                             Tänä aamuna mentiin tutulle lenkille järven rantaan.

                                    Iines näkee jään alla kepin.

                                Hullu Pötkylä hyppäsi suoraan jäihin, jotka rikkoutuivat ja koira putosi veteen.  Hetken aikaa Iines joutui polskimaan vedessä ennen kuin se saatiin avustettua rannalle. Läpimärkä Iines näytti vain piristyneen kylvystä.

                              Märkä Iines olisi valmis uuteen kylpyyn.

                                  Ennen hyppyä jäälle Iines harjoitteli loikkaamista.

Iines teki sen taas: meni uimaan jäiseen Iidesjärveen ja tarvitsi toisen kerran elämässään pelastajaa veteen jouduttuaan.

4 kommenttia:

  1. Ei Iines noin. Sitä voi joutua merihätään ja sitten vasta kotiväellä onkin hätä. Pysyttele sinä kuivalla maalla ja anna kotiväen hoitaa nuo sukellushommat.

    t. Olli

    VastaaPoista
  2. Moro Olli! Ei voi mittää, vedessä on niin kivaa! Parasta on noutaa keppiä vedestä, mutta vedessä tassuttelukin on kivaa! Tänään metsästin piisamia ja sorsaa. Rannassa oli just sopivasti vettä, sillain mua mahaan asti. Sainkin lähikosketuksen piisamiin, ainakin jokin loiskahti ihan mun vieressä! Sorsaa ehdin vaania vartalo jäykkänä ja toinen etutassu ilmassa, mutta heti kun olin ottanut pari askelta ja lähdössä uimaan, sorsa lensi jo tiehensä.

    Iines

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perro täällä moi
      Kyllä se on niin että vesi on meidän perheen paras leikkipaikka.
      Mä kans jahtasin paria sorsaa eilen ja ne yritti karkuun keskelle järvee mut ehei, ei onnistu.
      No olihan toi vesi vähän kylmää vielä. Mut kun ne sorsat...
      Toi mun uus pikkuveli DAX on viä niin kokematon näissä asioissa.
      Sano Iines sille emännällesi et kyllä sä nää hommat osaat

      Poista
  3. Hei Iines! Oot aika reipas uimistelija! Mulla on kokemusta vasta viime kesältä vähäsen, kun yritin tutustua mummin mökkirantaan. Siinä oli semmonen aika iso vesi nimeltä Saimaa. Taitaa vaatia vielä lisää uimaharjoitusta. Mutta kyllä mä tykkään lämpimistä vesistä enemmän....

    Sä oletkin uusi tuttavuus mulle. Mun kummitäti vinkkasi tän sun blogin mulle ja me ollaan äitin kaa luettu tätä tänään. Ihana tyttö oot :) Laitoin sun blogille pienen sydämen; semmosen tunnustuksen. Voit käydä katsomassa:
    http://prinsessaminni.blogspot.fi/.
    Terveisin Minni

    VastaaPoista