Hae tästä blogista

maanantai 5. toukokuuta 2014

Kalenterikuvaukset


Nyt oon ihan naatti. Olin äitin kanssa koko päivän kaupungilla, eka oltiin sellaisissa 1700-luvun kalenterikuvauksissa, johon mä pääsin poseeraan äitin kanssa. Olin kuulemma tosi taitava, valokuvaajakin kehui, että olin paras kuvattavana oleva koira mitä hänellä on ollut. Kuvausten jälkeen mentiin vielä kirjastoon ja lopuksi koirakahvilaan. Siellä olin jo niin väsy, että mulle ostettu maksaherkku piti ottaa kotiin mukaan, kun nukuin vain pöydän alla. Nyt tassut kohti taivasta, parisängyssä kelpaa köllötellä! T: Iines

PS. Tällainen kuva meistä otettiin tai siis tämän maalauksen pohjalta mahdollisimman samanlainen kuva. Oikean kuvan laitan sitten tänne, kun saan sen tassuihini.

 

1 kommentti:

  1. Moikka! Kiitos kommentista meidän blogiin. Onnea teille vauvan tulon johdosta. Meillä on nyt vähän päälle 3viikkoinen prinsessa. Niin se vaan minäkin, joka ei vauvoista ja lapsista oo koskaan välittänyt, niin hurahtanut tähän omaan neitiin täysin. Milo ja Breci on ottanu vauvan tosi hyvin vastaan. Breci käy edelleen fysiossa, Milolla tosissaan oli virtsakiteitä, nyt pitäskin viedä pissanäytettä tutkittavaks että onko liuenneet vai ei..

    VastaaPoista